2008-07-12

Don't Give Up, You Are Loved

Artista:Josh Groban
Don’t give up
It’s just the weight of the world
When your heart’s heavy
I…I will lift it for you



Don’t give up
Because you want to be heard
If silence keeps you
I…I will break it for you

Everybody wants to be understood
Well I can hear you
Everybody wants to be loved
Don’t give up
Because you are loved


Don’t give up
It’s just the hurt that you hide
When you’re lost inside
I…I will be there to find you

Don’t give up
Because you want to burn bright
If darkness blinds you
I…I will shine to guide you

Everybody wants to be understood
Well I can hear you
Everybody wants to be loved
Don’t give up
Because you are loved


You are loved
Don’t give up
It’s just the weight of the world
Don’t give up
Every one is to be heard
You are loved




A minha tradução da letra

Não desistas
É somente o peso do mundo
Quando o teu coração está pesado
Eu...Eu o levantarei para ti

Não desistas
Porque tu queres ser ouvido
Se o silencio te prende
Eu... Eu o quebrarei para ti

Todos querem ser entendidos
Bem eu posso te ouvir
Todos querem ser amados
Não desistas
Porque tu és amado


Não desistas
É somente a dor que escondes
Quando estas perdido por dentro
Eu...Eu estarei lá para te encontrar

Não desistas
Porque tu queres iluminar com grande brilho
Se a escuridão te cega
Eu... Eu brilharei para te guiar

Todos querem ser entendidos
Bem eu posso te ouvir
Todos querem ser amados
Não desistas
Porque tu és amado


Tu és amado
Não desistas
É somente o peso do mundo
Não desistas
Qualquer um é para ser ouvido
Tu és amado

1 comment:

  1. Simplesmente linda!
    Parabéns por seu Blog, se puder dê uma passadinha no meu:cinthiabrum.blogspot.com
    Beijos.

    ReplyDelete

Os comentários são moderados.
The comments are moderated.